Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΖΥΜΑΡΑΚΙ - 5η ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Η Μαρία ανταποκρίθηκε αμέσως στην αποστολή, μπορείτε να δείτε ΕΔΩ και μου έστειλε τα εξής:





Προσπάθεια με το πιρούνι
Και φυσικά η καθιερωμένη καρτούλα μου!!!!


Επίσης η Μαρία ήθελε να μου δείξει το δωμάτιό της που το λάτρεψα. 
- Μαρία όσο ήμουν  μικρούλα σαν και σένα τέτοιο κουκλίστικο δωμάτιο και στα χρώματα αυτά, δεν είχα. Το λάτρεψα, αν ήμουν στη θέση σου δε θα έβγαινα από εκεί μέσα. Θα δημιουργούσα σε αυτό το υπέροχο περιβάλλον.
 Μου έστειλε και μία φωτογραφία με τον αγαπημένο της μονόκερο. 
- Μαρία , δεν είχα εγώ μονόκερους στην ηλικία σου. Να τον κρατάς αγκαλιά , να του τραγουδάς , να του λες ιστοριούλες και φυσικά κάνε και την δασκάλα!!!!!!! Καλή επιτυχία στη νέα σου ιδιότητα Μαρία μου! Σε κάνω δασκάλα!!!!!

Και τώρα έτοιμοι για την 6η αποστολή μας; Στις 2 Απριλίου γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Στέλνω παλιότερους συνδέσμους για να δείτε τι δραστηριότητες είχαμε πραγματοποιήσει προηγούμενα χρόνια και να πάρετε ιδέες!
Μπορείτε να δείτε ΕΔΩ
ΕΔΩ σε σας η συνεργασία θα αφορά έναν γονέα ή και τους δύο και το παιδί ή τα αδερφάκια
ΕΔΩ αν επιθυμείτε λαϊκά παραμύθια.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ήδα παραμύθια που έχετε στο σπίτι ή να επιλέξετε κάποια από αυτόν τον σύνδεσμο ΕΔΩ
Μπορείτε να ετοιμάσετε όσες δραστηριότητες θέλετε ίδιες ή διαφορετικές για να τιμήσουμε την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου και τους συγγραφείς τους. Διότι χωρίς αυτούς βιβλία δε θα είχαμε. Μπορείτε να παίξετε κι εσείς ως εξής:
Κάποιος να γίνει ένας νεοφανής συγγραφέας και ο άλλος να του παίρνει συνέντευξη. Τι θα τον ρώταγε; Τι θα απαντούσε! Μπορείτε να σκεφθείτε ότι θέλετε. Σκοπός είναι να περάσετε όμορφα, δημιουργικά και να γελάσετε!
Μαρία μου σε αγαπώ πολύ ! Σε λίγο καιρό θα είμαστε πάλι αγκαλιά. Να φιλάς την μαμά σου και τον μπαμπά σου να τους λες σ' αγαπώ όπως έλεγες και σε μένα και θα είναι σα να τ' ακούω κι εγώ.
Μην βιαστείτε , έχετε όσο χρόνο θέλετε για να εργαστείτε , να δείτε τις ιστοσελίδες και το τι κάναμε άλλες χρονιές , να συζητήσετε, να δείτε όσα παραμύθια θέλετε, να ονειρευτείτε , να φανταστείτε και να καταναλώσετε αρκετό χαρτί. 
Tην αγάπη μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου