Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ - 4η ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Έτοιμα και τα έργα της Μαρίας για τον Κορωνοϊό. Η μαμά μου έστειλε μήνυμα ότι πέρασαν πολύ ωραία , συζήτησαν και στρώθηκαν σε έργα ευφάνταστα. Πολύ τους ευχαριστώ. Μπορείτε να δείτε τις προτάσεις αυτής της αποστολής ΕΔΩ
Δείτε το αποτέλεσμα χαράς κι ευχαρίστησης γονιών και μαθήτριας.






Κι ακολουθεί το ποίημα της Μαρίας που μου έφτιαξε το κέφι και γέλασα πολύ. Μπράβο Μαρία μου!

Κορωνοϊέ Κορωνοϊέ
μου' χεις ζαλίσει
το κεφάλι γιατί
πια δεν μπορώ να δω ούτε άνθρωπο
μα και πάλι
Θέλω να ξανά δω παππού και γιαγιά, δασκάλα.
Φύγε από τη χώρα μου
μη φας καμιά στην κεφάλα!!!!!


Ευχή μου Μαρία μου να φύγει γρήγορα γρήγορα και να αφήσει στην ησυχία του όλο τον πλανήτη μας. Εσύ όμως μέσα ακολουθώντας τις συμβουλές των γιατρών που μου έγραψες παραπάνω.
Και φυσικά η Μαρία μου έστειλε και την καθιερωμένη πια ζωγραφιά που είναι μόνο για μένα.


Κι ο κορωνοϊός του Μιχάλη



Και τώρα έτοιμοι για την επόμενη αποστολή Νο 5; Στόχος μανούλες και παιδάκια να λερώσετε την κουζίνα, να ψήσετε στον φούρνο , να χρωματίσετε και να φτιάξετε όμορφα έργα ζωγραφικής με τεχνοτροπία πιρουνιού, έχει η μαμά στο συρτάρι της και να φτιάξετε όμορφα στολίδια για το σπίτι σας. 
Με το πιρούνι μπορείτε να κάνετε σχέδια όπως :
ή να αναζητήσετε κι άλλες ιδέες στο διαδίκτυο. Εδώ κρατούν κάθετα στο χαρτί το πιρούνι και τραβούν τις γραμμές . Οι τελίτσες είναι το πάτημα του πιρουνιού πάνω στο χαρτί. Στο κουτάλι υπάρχει υγρή τέμπερα και βουτάτε το πιρούνι. Ιδέες δίνω αλλά εσείς θα βάλετε και τις δικές σας.
Ακολουθεί μία όμορφη κατασκευή με αλατοζύμη που το είδα στο blog της συναδέλφισσας Πόλυς Τογαντζή . Σε ευχαριστώ πολύ Πόλυ μου.
Με τα υλικά αυτά φτιάχνουμε αλατοζύμη , πολύ εύπλαστη και πιο μαλακή από την πλαστελίνη.
Τα υλικά αλατοζύμης





Περιμένω με αγωνία και λαχτάρα τις όμορφες κατασκευές σας. 
Έχετε όσο χρόνο θέλετε αλλά μην σας χάσω!!!
Καλή συνέχεια και πολλές ευχές από την κ. Νίκη
Σας αγαπάω!!!!!


2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία εργασία και με ποιητική φαντασία της μικρής Μαρίας ...Τα θερμά μου συγχαρητήρια...Οι μικροί μαθητές έτοιμοι για ολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή