Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

ME ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Όπως όλοι οι συνάδελφοι στο χώρο μας , κάθε Παρασκευή, τα παιδιά επέλεγαν το παραμύθι που θα έπαιρναν μαζί τους για να το διαβάσουν , να το ζωγραφίσουν κ.λ.π.
Όμως ,πώς ένα παραμύθι μπορεί ν' αγγίξει την ψυχούλα ενός μικρού παιδιού  και να εκφράσει με διαφορετικό τρόπο αυτά τα συναισθήματά του;
Δείτε το πως επηρεάστηκαν κάποια παιδιά:


Η κλασική φωτοτυπία του παραμυθιού << Εγώ η χελώνα Καρέττα Καρέττα>>. Το βιβλίο αυτό άρεσε πάρα πολύ στο νεαρό φίλο μας.


Και χαρούμενος την άλλη μέρα μου έφερε και την Καρέττα της Ζακύνθου.

Ευκαιρία να επεξεργαστούμε το χάρτη μας και να μιλήσουμε για τις χελώνες. Παρατηρήσαμε και τη χελώνα του Τάκη και βγάλαμε τα συμπεράσματά μας.

Ο Ορφέας επηρεάστηκε από αυτό το παραμύθι και στο σπίτι του ασχολήθηκε με την παραπάνω κατασκευή. Μέσα στη θάλασσα επιπλέουν χελώνες.


Οι χελώνες είναι κατασκευασμένες από θήκες αυγών. Δεν είναι καταπληκτικές;



Όμως δεν τελειώσαμε εκεί. Αφού τα παιδιά κατάλαβαν ότι τις χελώνες πρέπει να τις προστατεύουμε , είπαμε ότι υπάρχουν και άλλα προστατευόμενα είδη που τείνουν να εξαφανιστούν. Και ο Ορφέας το έκανε κι αυτό πράξη. Ένα ολόκληρο απόγευμα , ασχολήθηκε κι έφτιαξε μια αφίσα για τη φώκια Μοναχός. Ξεκίνησε από δεξιόστροφα προς τα αριστερά , στέλνοντας μηνύματα για τη φώκια. 
Στο κέντρο η φώκια μας , με τίτλο: είμαι η φώκια Μοναχός , κάνε κάτι κι εσύ!
Και μας έστειλε το εξής μήνυμα:
ΟΧΙ στα εργοστάσια
ΟΧΙ μπουκάλια στη θάλασσα
ΟΧΙ πολλά καράβια
ΟΧΙ δίχτυα
ΟΧΙ σακούλες πλαστικές
ΟΧΙ να ψαρεύουμε πολλά ψάρια( τι θα φάει η φώκια;)
 Και μόνος του ,μου περιέγραψε τη διαδικασία κατασκευής, χρησιμοποιώντας σύμβολα:
  1. Χρησιμοποιείς διαφανές χαρτί
  2. Κολλάς το χαρτί αυτό πάνω σε άλλο
  3. Γράφουμε το σύνθημα που θέλουμε, όχι με Χ ή ναι
  4. Γράφουμε το όνομά μας και με κόκκινο στυλό ΤΕΛΟΣ.
Τα παιδιά μου, αγαπάνε πολύ πολύ τα ζώα του πλανήτη μας και με κάθε ευκαιρία μου το έκφραζαν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου