Α. Διάβασα στα παιδιά από τα Παραμύθια και Ιστορίες για ένα έτος, εκδόσεις Μαλλιάρης παιδεία και από τον μήνα Νοέμβριο , το παραμύθι << Η αλεπού , η αρκούδα και η μέλισσα>>.
Μια ιστορία που άρεσε πολύ στα παιδιά , με αναφορά στα παθήματα αυτών που ειρωνεύονται τους άλλους και που περηφανεύονται για τα προτερήματά τους !
Β. Ακολουθούν οι ζωγραφιές των παιδιών:
Γ. Γίνεται η επεξεργασία του πίνακα << Αλεπού >> του Φραντζ Μαρκ ( έχουμε επιλέξει να ασχοληθούμε με αυτό το ζώο από το παραμύθι)
Τι βλέπετε;
- Αλεπού ( Ιωάννα)
- Σκύλος ( Ζωή)
- Αρκούδα ( Κωνσταντίνος)
- Λύκος ( Δημήτρης και Ζωή)
- Δέντρα και φύλλα ( Μαρίσια)
- Γάτα ( Γιάννης Δ.)
- Γρασίδι ( Χρήστος)
- Βουνό ( Σταυρούλα)
- Δρόμος ( Ιωάννα)
- Καγκουρό ( Χάρης)
- Αλεπού ( Μαρίσια)
- Μονοπάτι ( Χρήστος )
- Φωτιά ( Ζωή)
- Γέφυρα που στέκεται το ζωάκι και από κάτω η λίμνη ( Έφη)
- Αίμα ( Δημήτρης)
- Σπηλιά ( Κωνσταντίνος)
Προχωράμε σε συλλογισμούς διαδοχικού αποκλεισμού προκειμένου να συμφωνήσουμε στο τι ζώο είναι:
Ποιο είναι το μέγεθος της γάτας; Μικρό
Ποιο είναι το μέγεθος του Λύκου ; Πιο μεγάλο
Πώς είναι η αρκούδα; Πιο χοντρή
Η ουρά του σκύλου; Δεν έχουν τόσο μακριές ουρές και τόσο μυτερά αυτιά
Αποκλείοντας χαρακτηριστικά οδηγούμαστε στο αποτέλεσμα ............. και πριν προλάβουμε να το πούμε είπε ο Χρήστος << Αλεπού , το γράφει>>. Και ναι είναι αλεπού και το γράφει στον πίνακα.
Χρώματα
Κίτρινο, κόκκινο, πράσινο, άσπρο, μπλε, πορτοκαλί , καφέ, μαύρο, γκρι, μοβ
Υποθέσεις : Τι κάνει η αλεπού μας τώρα ;
- Λυπημένη ( έχει κάτω το κεφάλι της, Ζωή)
- Νυσταγμένη ( έχει ξαπλώσει, Κωνσταντίνος)
- Γεννάει ( Δείχνει να πονάει, Χάρης και Χρήστος)
- Κουρασμένη ( Πάει κάπου , Σταυρούλα)
- Πονάει ( έχει χτυπήσει, Ιωάννα)
- Αγκάθι στο πόδι ( Κωνσταντίνος)
- Κοιτάζει την εξοχή (θέλει να την ταϊσει κάποιος , Χαρά)
- Θαυμάζει την ομορφιά της λίμνης ( Χρήστος)
- Μυρίζει να βρει φαγητό ( Μαρίσια και Χρήστος)
- Είναι σκοτωμένη (έκλεψε ζώο, Κωνσταντίνος)
Τι θα κάνει μετά;
- Μπορεί να φοβάται και θα τρέξει γρήγορα να κρυφτεί ( Δημήτρης)
- Θα σηκωθεί και θα πάει βόλτα ( Χρήστος)
- Κρύβει τα μωρά της και θα ζητήσει βοήθεια ( Ζωή , Χρήστος)
- Θα τρέξει να σωθεί ( Ζωή, Σταυρούλα)
- Θα σηκωθεί και θα πάει να βρει φαγητό ( Κωνσταντίνος)
- Κάποιος έκλεψε τα παιδιά της και θα πάει να τα βρει ( Χρήστος)
- Είναι λυπημένη γιατί αγαπάει άλλον και θα πάει να του το πει ( Ζωή , Κωνσταντίνος)
- Θα σηκωθεί να πάει επίσκεψη ( Έφη)
Δ. Ζωγραφίζουν την αλεπού
(απαραίτητο να μπορέσουν να προσδιορίσουν το σώμα της αλεπούς και αυτό πρώτα να ζωγραφίσουν)
Ε. Δραματοποίηση
Περπατάμε σαν αρκούδες
Περπατάμε σαν αλεπούδες
Μας τσιμπάει η μέλισσα και πέφτουμε στον γκρεμό
Κοροϊδεύουμε την αρκούδα
Πλήρως απογοητευμένοι
Στ. Παζλ
Επιλέγουμε έναν πίνακα και τον κόβουμε σε κομμάτια μακρόστενα.
Τα παιδιά συναρμολογούν τον πίνακα παζλ
Muy bonitos los dibujos de los niños.
ΑπάντησηΔιαγραφήLas actividades muy divertidas. Un beso.
Gracias por las hermosas palabras que usted !!! Muchos besos !!!
Διαγραφή