Τα παιδιά άκουσαν την ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΥΜ, από το βοηθητικό υλικό της unicef και τους άρεσε πολύ. Παρότρυνα τα παιδιά να εικονογραφήσουν το παραμύθι έχοντας αποκομίσει πληροφορίες για τα δικαιώματα των παιδιών, τον τρόπο ζωής τους, τις συνήθειές τους, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, και να το κάνουμε ομαδικό κολλάζ. Τα παιδιά επέλεγαν σκηνές από το βιβλίο και με εκπληκτικό τρόπο αναπαράστησαν ότι γνώριζαν.
Η Μαριάννα εικονογράφησε το εξώφυλλο του παραμυθιού. Μετά με τις ζωγραφιές τους προσπάθησαν να φτιάξουν την πυραμίδα των δικαιωμάτων.
Αγώνας για να συνθέσουν το τρίγωνο.
Η Μαριάννα εικονογράφησε το εξώφυλλο του παραμυθιού. Μετά με τις ζωγραφιές τους προσπάθησαν να φτιάξουν την πυραμίδα των δικαιωμάτων.
Εδώ θυμήθηκαν το τριγωνικό χριστουγεννιάτικο δέντρο και προσπάθησαν να σκεφθούν πως θα φτιάξουν τρίγωνο. Στην ερώτησή μου που να βάλουμε το εικονογραφημένο και ζωγραφισμένο εξώφυλλο ώστε να είναι στο μέσον της σειράς, ο Άγγελος είπε βοηθώντας τα άλλα παιδιά: << Μετράμε πόσα είναι δεξιά και μετά πόσα είναι αριστερά. 3 από εδώ και 3 από εκεί. Μας περισσεύει ένα , εκεί θα το βάλουμε κυρία. Και είχε πολύ δίκιο. Περήφανη νηπιαγωγός που αισθάνομαι ώρες - ώρες.
Αγώνας για να συνθέσουν το τρίγωνο.
Αφού το τελειώσαμε τα παιδιά πρότειναν και άλλα πράγματα να κάνουμε. Να τονίσουμε το περίγραμμα της πυραμίδας γύρω - γύρω.
Να βάλουμε χορτάρι και να γράψουμε τίτλο.
Θέλησαν να την κάνουν πιο όμορφη. Έκοψαν δώρα, πεταλούδες , καρδούλες , λουλούδια και τα κόλλησαν στην ομαδική εργασία.
Έτοιμο το έργο στολίζει την τάξη μας.
Σπουδαίοι μαθηματικοί και ανήσυχοι καλλιτέχνες!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σ' ευχαριστώ Νίνα!
ΑπάντησηΔιαγραφή