Δευτέρα 20 Μαΐου 2024

ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΤΟΥΛΗ ΣΤΟ 2ο ΔΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ

 


Η διευθύντρια κα Βασιλείου Θεοδώρα και η υποδιευθύντρια κα Άννα Πετρίδου με προσκάλεσαν να παρουσιάσω το περιβαλλοντικό  μου παραμύθι "Οι βοηθοί του Συρτούλη" στους/στις μαθητές/τριες της Α' τάξης (τρία τμήματα) και Β' τάξης  του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης.

Με την υποδιευθύντρια κα Άννα Πετρίδου



Η συνάντησή μας πραγματοποιήθηκε στη σχολική βιβλιοθήκη "Γιάννης Αλαχούζος" του Δημοτικού Σχολείου στις 15 Μαΐου 2024.


Το ενδιαφέρον των παιδιών αυξημένο, οι γνώσεις τους άριστες, συμμετείχαν με ενθουσιασμό κατά την αφήγηση του παραμυθιού και διατύπωναν τις απόψεις τους ή τις απορίες τους. 
Αμέσως έπιασαν τις κασετίνες τους και αποτύπωσαν ότι τα εντυπωσίασε.









Η πιο συγκινητική στιγμή και το έναυσμα ταυτοχρόνως ήταν όταν μια μαθήτρια ντροπαλά με πλησίασε και μου ζήτησε ένα αυτόγραφο. 
Αυτό κινητοποίησε και τα υπόλοιπα παιδιά να μου ζητήσουν την υπογραφή μου.




Η αγκαλιά τους, τα φιλιά τους ήταν η μεγαλύτερη ευχαρίστηση για μένα.
Σας ευχαριστώ πολύ μικρά μου!


Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στην κα Άννα Πετρίδου που με προσκάλεσε στο σχολείο, στην  διευθύντρια κα Βασιλείου Θεοδώρα, στους εκπαιδευτικούς που με υποδέχθηκαν με χαρά, στα παιδιά που με αγκάλιασαν με ενθουσιασμό.
Ένα μεγάλο όμως ευχαριστώ οφείλω και στην Διευθύντρια Π.Ε. Πειραιά κα Αθανασία Μεϊντάση που με στηρίζει στο παιδαγωγικό και συγγραφικό μου έργο!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου