Κυριακή 3 Μαΐου 2020

ΑΝΟΙΞΗ , 10η ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Χριστός Ανέστη! Καλημερίζω  τους μικρούς μου μαθητές! Καλό μήνα εύχομαι σε μαθητές και γονείς.
Δείτε τι υλικό έφθασε στα χέρια μου και ξεκινάμε με τον Κωνσταντίνο που τον καλωσορίζω!

Έναν κορωνοϊό  όπως τον φαντάζεται  έτοιμος να μας κάνει επίθεση.


Εδώ ο Κωνσταντίνος ζωγράφισε τον κορωνοϊό πριν και μετά. Η μαμά του μου είπε ότι σε αυτή τη φάση ο μαθητής έβγαλε πολλά συναισθήματα. Στην αρχή θυμό που επισκέφθηκε τη χώρα μας και κατόπιν χαρούμενος μιας και ο κορωνοϊός εξασθενίζει. 


Ως δασκάλα του Κωνσταντίνου είμαι πολύ χαρούμενη διότι στην τάξη μας δουλεύαμε πολύ τη δημιουργική γραφή και την ανάπτυξη της φαντασίας. Επόμενο ήταν ο Κωνσταντίνος να μου στείλει και το επόμενο ποίημα που έφτιαξε. Μανούλα σε ευχαριστούμε πολύ που το έγραψες. 


Στην παρακάτω φωτογραφία ο Κωνσταντίνος ζωγράφισε το ασθενοφόρο που πηγαίνει ασθενή στο νοσοκομείο αλλά και τους γιατρούς που μας συμβουλεύουν. 


Το παραμύθι οι 12 μήνες.


Παίζει με τους αριθμούς που έχουν οι μήνες.


Έτοιμοι


Ο Κωνσταντίνος σχεδιάζει το σκυλάκι από την 9η αποστολή.


Έτοιμο και υπέροχο!



Από προηγούμενη αποστολή με την αλατοζύμη. Ο Κωνσταντίνος κατενθουσιάστηκε κι εγώ μαζί του.
Κωνσταντίνε μου έχεις λείψει κι εμένα!



Να κι ο Γρηγόρης και το σκυλάκι του από την 9η αποστολή! Καλώς ήρθες Γρηγόρη!


Και μία ζωγραφιά! Γρηγόρη μου σε αγαπώ κι εγώ!


Συνεχίζουμε με την Δήμητρα. Καλώς σε βρήκα Δήμητρα. Μου έλειψαν όλα τα όμορφα που μου έφτιαχνες!
Το σκυλάκι της Δήμητρας.

Να και οι αριθμοί από τους 12 μήνες. Και σε όμορφη σειρά. Το ρολόι δείχνει 2 παρά 5.


Μαρία μου σε ευχαριστώ . Δεν κάνω χωρίς εσένα!
Οι μήνες της Μαρίας












Ζωγραφική του παραμυθιού

Η Μαρία θυμήθηκε και τα γεωμετρικά σχήματα.


Το σκυλάκι της 9ης αποστολής


Η ώρα του Μιχάλη
Το σκυλάκι του

Χριστός Ανέστη Μιχάλη


Οι αριθμοί των μηνών


Οι ευχές της Μαρίας που την ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη ζωγραφιά!


Και τώρα ετοιμαζόμαστε για την 10 αποστολή μας!
Το θέμα μας είναι η άνοιξη με τα λουλούδια της , το μαγιάτικο στεφάνι , τα έντομά της, την γιορτή της μητέρας κι ότι άλλο μας ενθουσιάζει. Ξεκινάμε λοιπόν:

1. Μου στέλνετε το πρωτομαγιάτικο στεφάνι σας είτε αυτό που ζωγραφίσατε είτε αυτό που έφτιαξε η μανούλα.

2. Σας στέλνω συνδέσμους από αξιόλογες συναδέλφισσες για να παίξουν τα παιδιά. Στον κάτωθι σύνδεσμο  
https://learningapps.org/watch?v=ppc4n02et20  θα παίξετε ένα ανοιξιάτικο παιχνίδι μνήμης από την Χουλιάρα Δώρα που την ευχαριστούμε.

3. Θα παίξετε με τις ονομασίες του Μάη στον σύνδεσμο που σας στέλνω  http://dreamkindergarten.blogspot.com/2020/04/blog-post_29.html
από την Ανθή Ζήση που την ευχαριστώ πολύ.

4. Ακολουθεί ένα αφιέρωμα στον Μάη από την Τάνια Μάνεση που την ευχαριστώ . Στον σύνδεσμο που ακολουθεί 
https://sway.office.com/dwMfU8bM2B3QNEOT?ref=Link  πατάτε και παίζετε κι ακούτε όλα τα ενδιαφέροντα που υπάρχουν.

5. Και η ώρα των μαθηματικών και των γραμμάτων όπου στον σύνδεσμο που σας στέλνω υπάρχουν πολλά μαθηματικά παιχνίδια. Ετοιμαστείτε λοιπόν http://www.kidmedia.gr/free?fbclid=IwAR1j8_q5rN4aC4BKexQzWg8i7K3hJ0gzBY2Xqqvm11U1zp2S1RWbRQIg9aU
πατάτε πάνω στον σύνδεσμο και παίζετε πολλά όμορφα παιχνίδια με γράμματα και αριθμούς

6. Λουλούδια κι έντομα στον σύνδεσμο που ακολουθεί με φύλλα εργασίας.
Ευχαριστώ την φίλη και συναδέλφισσα Αντωνία Κωνιού.

7. Τώρα την άνοιξη τα βατραχάκια ξύπνησαν κι από την χειμέρια νάρκη τους. Με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά για να μάθουμε να φτιάχνουμε όμορφα βατραχάκια.
Δείτε στο you tube την διαδικασία :


8. Θέλω φαντασία για την πιο όμορφη καρτούλα για την γιορτή της μητέρας!

9. Μπορείτε να μου στείλετε ότι άλλο δημιουργήσατε και σας άρεσε πολύ.

Καλή δημιουργική απασχόληση. Σας στέλνω την αγάπη μου!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου