Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ, ΤΟΥ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΟΣ, ΚΟΜΙΞ

Α. Τόμπολα με τα ζώα του δάσους

Το ελαφάκι της Δήμητρας

Κατασκευή λαγουδάκι , ίδια τεχνική με το ελάφι







Β. Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
Συζητάμε με τα παιδιά για τα ζώα του αγροκτήματος. Φτιάχνουμε φιγούρες κι ένα παιδί είναι ο αγρότης που θα πάει στο παζάρι κι ορίζει ποιο ζώο θέλει να αγοράσει. Το άλλο παιδί επιλέγει το ζώο και το βάζει στη σειρά. Τα παιδιά τραγουδούν με τα ζώα στη διάταξη κι αντίστροφα.





Γ. Ταΐστε τις κότες
Κολλάω τις κότες κι ανοίγω μία τρύπα στο ράμφος της. Αριθμώ από το 1 έως το 5. Τα παιδιά προσπαθούν να ταΐσουν τις κότες με τόσα σπόρια όσα και οι βούλες τους.




Δ. Ο σκύλος πεινά
Κάθε σκύλος στο κολάρο του έχει διαφορετικό αριθμό με βούλες. Υπάρχουν και τα αντίστοιχα κόκαλα. Τα παιδιά πρέπει να δώσουν το σωστό κόκαλο στο σωστό σκυλάκι αντιστοιχίζοντας τις κουκίδες τόσο στα κόκαλα όσο και στα κολάρα. 



Ε. Κόμιξ
Χρησιμοποίησα παλιές φωτοτυπίες με ζώα του αγροκτήματος. Τα παιδιά επιλέγουν όποια φωτοτυπία επιθυμούν. Τους ζητείται να παρατηρήσουν προσεχτικά τις εικόνες διότι θέλουν να μας περάσουν νοήματα. Τι γίνεται στην εικόνα που επιλέγουν; Τι μπορεί να συζητάνε τα ζωάκια; Τα παιδιά ζωγραφίζουν κι αποφασίζουν. Ακολουθούν τα κόμιξ που έφτιαξαν:
























Στη συνέχεια παρουσιάστηκε στην ολομέλεια το κόμιξ κάθε παιδιού. Το παιδί μετέτρεπε τον ευθύ λόγο σε πλάγιο και στη συνέχεια διηγόταν την ιστορία του χρησιμοποιώντας τους διαλόγους που είχε φτιάξει. Στόχος τα παιδιά να κατανοήσουν ότι μία εικόνα μας δίνει νοήματα, μπορούμε να ζωντανέψουμε μία εικόνα, να την κάνουμε παραμύθι, ότι με συντομία το κόμιξ μας διηγείται μια ιστορία. Η διαδικασία άρεσε πάρα πολύ στα παιδιά. 
Τι πιο καλύτερο την επόμενη μέρα μαθήτριες να φτιάχνουν  το δικό τους  κόμιξ και να το φέρνουν στην τάξη;



ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.........












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου