Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΟΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα στη ζωή ενός παιδιού από το γλυκό βλέμμα της μαμάς του, την αρωματισμένη αγκαλιά της, τα στοργικά της χάδια, την  τραγουδιστή φωνή της, τα γλυκόλογά της, την φροντίδα της και την προστασία της. Το ότι είναι πάντα εκεί ...διαθέσιμη για το παιδί της παρ΄όλη την κούρασή  της. Για όλους και για τα πάντα.

Καδράκι : Η μαμά μου









Η ιδέα από το pinterest ΕΔΩ

Ομαδικές αφίσες





Καρτούλες παλαμίτσες











Η ιδέα από ΕΔΩ

Και το δικό μου δώρο ως μαμά!




Μεγάλη και η δική μου χαρά όταν γονείς μου έφεραν και μένα το δικό μου τριαντάφυλλο αφού , όπως μου είπαν , είμαι κι εγώ μανούλα. Ευχαριστώ πολύ την Ιωάννα Μαρία και τους εκπληκτικούς γονείς της !

Χρόνια Πολλά μανούλες όλου του κόσμου!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου