Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2018

ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΑΡΚΕΤΑ, Β΄ ΜΕΡΟΣ

Νηστίσιμα και αρτύσιμα φαγητά

Μαθαίνουν ποιες τροφές θεωρούνται νηστίσιμες , ποιες αρτύσιμες κι ακολουθεί ταύτιση εικόνας και αναγνώριση λέξεων.


Τα παιδιά αναφέρουν λιχουδιές και γίνεται καταγραφή τους . Με κινητά καρτελάκια πραγματοποιείται ταύτιση.




Λογοτεχνία
Διαβάζουμε το παραμύθι : Η μάχη του Σακχάρου της Ελένης Κύργιου (Διατροφούπολη) . Συζήτηση για το τι είναι κόμικς.


Διαβάζουμε το ποίημα : << Ένας δράκος γλυκαντζής>>  από το βιβλίο:  Με αφορμή ένα ποίημα των εκδόσεων Κέδρος. Τα παιδιά το εικονογραφούν και το κάνουμε παραμυθάκι!
 Μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ



Υπολογιστής
Από το τεχνολογικό εκπαιδευτικό ίδρυμα Αθήνας παίζουν το παιχνίδι ελάτε να μάθουμε την αξία της υγιεινής διατροφής με έξυπνα και δημιουργικά παιχνίδια ηλικίας 4 έως 6, τοποθετώντας στο πιάτο τροφές που δεν βλάπτουν, παίζουν φρούτο παζλ και φτιάχνουν μήλα και μπανάνες , επιλέγουν υγιεινά τρόφιμα για όλη την οικογένεια και τα σύρουν στο καλάθι για να πάνε για πικ νικ, κυκλώνουν το δικό τους πρωινό.









Παίζουν το παιχνίδι ψυγείο και τρόφιμα προσπαθώντας να βάλουν στα σωστά ράφια τα τρόφιμα, σημειώνοντας και τον χρόνο του κάθε παιδιού και δίνοντάς του την ευκαιρία να ξαναπαίξει όσες φορές θέλει.



Ατομικά παζλ
Το κάθε παιδί δημιουργεί το δικό του παζλ με τη ζωγραφική που επιλέγει. Το κόβει και το συναρμολογεί! Το κόψιμο τα δυσκόλεψε και τα βοήθησα στο σημείο αυτό.



























ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ......

4 σχόλια: