Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015

Ζ΄ ΜΕΡΟΣ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ...


Ένα κάδρο - κορνίζα με διάφορες εικόνες: πουλάκι - παπαγαλάκι, ο Ρεντ, ο Μπομπ, δύο δεινόσαυροι , ο Τρικεράτοπας και ο Βραχιόσαυρος.


Η εικόνα από το προφίλ, << Κόλλησα χαρτόνι για να στέκεται όρθια>>.

Ο Τάκης και τα πειράματά του. Όση ώρα διαρκούσε ο πειραματισμός του  , τα παιδιά παρακολουθούσαν με αμείωτο ενδιαφέρον. Και  με απόλυτη ησυχία!!!!!!

Προσπαθούσε να φτιάξει μηχάνημα άντλησης υδάτων.

Παρακολουθήστε τις προσπάθειές του....





Ο Ορφέας έφτιαξε μια δύσκολη κατασκευή. << Ασχολιόμουν όλο το απόγευμα για να τα καταφέρω>>. Έφτιαξε μια <<δαγκάνα>> από κάποιο κινούμενο σχέδιο. Δυστυχώς κι εδώ , δεν σημείωσα. Δε θυμάμαι πως μου το είπε. Είναι πάντως το όπλο από κάποιον ήρωα. Χρησιμοποίησε κοντάρι σκούπας και ένα λεπτό σύρμα.

Τα στερέωσε με μονωτική ταινία για να είναι σταθερά.

Από την πίσω πλευρά τόνισε το σχέδιο του όπλου.

Και η λεπτομέρεια: << Έβαλα ένα μπαλάκι, το έδεσα και αυτό γύρω γύρω , ζωγράφισα την χαρτοταινία κι έτσι είναι πιο όμορφο και δεν γλιστράει από το χέρι μου>>.

Ο Νίκος παρουσιάζει τις δικές του κατασκευές. Ένα τραπέζι και μία τηλεόραση. Μπράβο και σε σένα Νίκο!


Από το πλάι

Η ώρα των γρίφων. Η Νικολέτα πρωί πρωί ήθελε να της βρουν τα παιδιά το εξής κουίζ:<< Ποιανού είναι αυτά τα ίχνη; Μετρήστε και τα μαξιλαράκια τους >>. 

Προσπάθησαν αρκετά παιδιά . << Σκεφτείτε λίγο...Κοιτάξτε και στην τάξη μας , μήπως και το βρείτε>>, έλεγε στα παιδιά.

Προσπαθούν, αφού σηκώνει κάθε παιδί με τη σειρά. Εγώ παρακολουθώ με ενδιαφέρον αλλά και με ενθουσιασμό! Η αλληλεπίδραση των παιδιών, ο τρόπος που εκφράζονται και η προσπάθεια που καταβάλουν για να τα καταφέρουν είναι πραγματικά απολαυστική!

\
Ο Στέφανος προσπαθεί να βγάλει άκρη μετρώντας τα μαξιλαράκια. Προσπάθησαν γύρω στα 6 με 7 παιδιά. Δεν το έβρισκαν. << Να το πάρει το ποτάμι;>> πρότεινα.


<< Είναι σκύλου και αλόγου. Κανένα σας δεν μπόρεσε να το βρει; >> η απάντηση της Νικολέτας. Πάλι απόλυτη σιγή!!!!!!!!


Η ιδέα άρεσε και στην Εύα. Την άλλη μέρα έφερε και τον δικό της γρίφο.

Τα ίχνη του αλόγου τα βρήκαν. Δυσκολεύτηκαν στα ίχνη του δεινοσαύρου. 
Διαπίστωσα ότι το μάθημα γίνεται πολύ πολύ ενδιαφέρον όταν ο προβληματισμός τίθεται κατευθείαν από το παιδί και όχι από τον δάσκαλο. Όταν τη θέση του δασκάλου την παίρνει ένα παιδί αυξάνεται ο συναγωνισμός τους και το άμεσο ενδιαφέρον. Σκέψεις κάνω για την επόμενη σχολική χρονιά.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips
}, 10);