Σήμερα η μέρα μας αφιερώθηκε σε επιθυμίες των παιδιών , μιας και πρωί πρωί μου έφεραν δικές τους μάσκες που είχαν κατασκευάσει και μία φυσαρμόνικα. Οπότε αποφάσισα να τα εμπλέξω όλα μαζί για ένα ευχάριστο και δημιουργικό αποτέλεσμα με νόημα για τα παιδιά.
Ξεκινήσαμε με το στολισμό της τάξης μας ανά ομάδες, 5 ομαδικές εργασίες, όπου τα παιδιά δημιούργησαν αποκριάτικη διάθεση, όπως ήθελε η κάθε ομάδα. Στη διάθεσή τους μαρκαδόροι, σερπαντίνες και δακτυλομπογιές για χαρτοπόλεμο. Με μαρκαδόρους έκαναν και μόνα τους σερπαντίνες (γραμμή σούστα).
Ξεκινήσαμε με το στολισμό της τάξης μας ανά ομάδες, 5 ομαδικές εργασίες, όπου τα παιδιά δημιούργησαν αποκριάτικη διάθεση, όπως ήθελε η κάθε ομάδα. Στη διάθεσή τους μαρκαδόροι, σερπαντίνες και δακτυλομπογιές για χαρτοπόλεμο. Με μαρκαδόρους έκαναν και μόνα τους σερπαντίνες (γραμμή σούστα).
Ξεκινάμε......
Τις απορίες μας ,τις λύνει η ομάδα μας...........
Ακολουθούμε τη σειρά των εντολών..........
Στο τέλος η κάθε ομάδα τακτοποιεί τα πράγματά της..........
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
1η ομάδα
2η ομάδα
3η ομάδα
4η ομάδα
5η ομάδα
Και όλα στολίζουν την τάξη μας για να θυμόμαστε ότι το έργο ήταν όλων και όχι ατομικό.
Χτες η Μαριάννα μου έφερε μια μάσκα - κουνελάκι. Την είχαμε κάνει πέρσι. Τη θυμήθηκε και την ξαναέφτιαξε μόνη της στο σπίτι της. Την έφερε για να στολίσουμε την τάξη μας.
Επίσης, την ίδια μέρα η Δήμητρα Π. έφτιαξε χάρτινη μάσκα - αλεπού. Μας την έφερε να την δούμε.
Όμως επειδή ήταν από χαρτί και σκιζόταν εύκολα ,σήμερα έφερε μία άλλη από χαρτόνι. Έτσι ήταν πιο ευχαριστημένη.
Έγραψε πάνω στη μάσκα :<<Έχω φτιάξει μια γάτα>>.
Η φυσαρμόνικα του Γιώργου. Την έφερε τόσο χαρούμενος που έπρεπε να τον ενθαρρύνω για την ενέργειά του αυτή.
Οι μάσκες - πεταλούδες των κοριτσιών. Τρελαίνονται γι' αυτές. Να μην τους έκανα το χατήρι;
Και οι μάσκες spiderman των αγοριών. Πώς ν' αντισταθώ όταν τα αγόρια μου είναι πολύ πολύ πολύ δυναμικά φέτος στην τάξη μου; Τουλάχιστον αυτή η μάσκα τα έκφραζε......
Τις φορέσαμε.....
Και ήρθε η ώρα του μουσικού μας. Όσο θα έπαιζε τη φυσαρμόνικά του τα παιδιά θα χόρευαν ανάλογα με το ρυθμό που θα έδινε στο μουσικό όργανο. Όταν σταμάταγε θα έμεναν ακίνητα.
Το καταευχαριστήθηκαν και εγώ μαζί, που σε κάποια άκρη της τάξης παρακολουθούσα το πως αλληλεπιδρούσαν μεταξύ τους..........
Μπράβο Νίκη μου,όλα πολύ ωραία!!! Καλές απόκριες!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ Σταματική μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ Σταματική μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήMuy bonitas las caretas.
ΑπάντησηΔιαγραφή