Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ , 6η ΑΠΟΣΤΟΛΗ



Η Μαρία κι ο Μιχάλης μου ετοίμασαν υλικό και μου έστειλαν για την Παγκόσμια μέρα Παιδικού βιβλίου. Ο Μιχαλάκης ασχολήθηκε και με ζυμαράκια προηγούμενης αποστολής. Δείτε τα:

Μεγάλη τιμή για μένα να με συμπεριλαμβάνει η Μαρία στους συγγραφείς. Αξίες μοναδικές κι ανεπανάληπτες για τους μικρούς μαθητές αυτό!!!!!

Διάφορα πολύ γνωστά παραμύθια και ναι.... βλέπω τον Ρεξούλη μου μέσα σε αυτά. Μαρία να γνωρίζεις ο Ρεξούλης που σου έχει διαβάσει η μαμά σου έχει πάρει το Α' Βραβείο παραμυθιού και το Β΄εικονογράφησης στη λίστα των ebook παραμυθιών που είχα πάρει μέρος σε διαγωνισμό του περιοδικού Κέφαλος.

Αφίσα γιορτινή και όμορφη!

Επιτραπέζιο παιχνίδι με ήρωες παραμυθιών.




Και η Μαρία και η μαμά της κ. Ελένη ετοίμασαν μία συνέντευξη όπου δημοσιογράφος είναι η κ. Ελένη και φυσικά συγγραφέας η Μαρία:
- Ποιο είναι το αγαπημένο σας παραμύθι;
- Είναι ο Μάικ ο Φασολάκης , η Πέππα το γουρουνάκι, η βασίλισσα του χιονιού κι ο Ρεξούλης ο Τραγανούλης.
- Γνωρίζετε άλλους συγγραφείς;
- Ναι , την δασκάλα μου κ. Νίκη Σκουτέρη και τον Ευγένιο Τριβιζά.
- Τι σας αρέσει από τα παραμύθια;
- Μου αρέσουν τα ζώα, τα χρώματα και οι νεράιδες.
- Σας αρέσει που γίνατε συγγραφέας;
- Ναι γιατί κάνω χαρούμενα τα παιδιά και μαθαίνουν καινούριους κόσμους γεμάτους χρώματα και φαντασία.
- Ευχαριστούμε πολύ κ. Μαρία για την συνέντευξη που μας παραχωρήσατε.
- Κι εγώ σας ευχαριστώ που με ακούσατε!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ κ. Μαρία για την συνέντευξή σας, τα παιδιά και η δασκάλα σας θα την απολαύσουν πραγματικά!

Εδώ η Μαρία με όλα τα παραμύθια της που μου είπε όμως ότι είχε κι άλλα αλλά δεν χώραγαν. Κάτι ήξερε η δημοσιογράφος που σου πήρε συνέντευξη!!!!!!!!!

Και η καθιερωμένη καρτούλα μου. Μαράκι μου από την τελευταία φορά που έχω να σε δω έχεις βελτιωθεί τα μέγιστα!!!!!

Χαιρετίζω την Κρήτη μας και τον Μιχαλάκη. Γεια σου αγαπημένε Μιχάλη. Σε ευχαριστώ για τις φωτογραφίες που μου έστειλες.



Ήρωας παραμυθιού



Μία ζωγραφιά



ζυμαράκι προηγούμενης αποστολής.

Και τώρα ετοιμαζόμαστε για την έκτη μας αποστολή όπου περιέχει παιχνίδια πολλά για να παίξετε. Φυσικά μπορείτε να μου ζωγραφίσετε ότι σας άρεσε περισσότερο ή ότι άλλο θέλετε εσείς. Είπαμε αποστάσεις έχουμε, βάζουμε φαντασία όλοι μαζί.
Σας στέλνω κάποιες ιστοσελίδες για να παίξετε:


  https://www.youtube.com/watch?v=4DgmEUX0nAc&t=20s
Μουσικοκινητικό παιχνίδι με την μαμά
http://creativemathpathways.sch.gr/
Σε αυτό θα παίξετε με τα παζλ  και με το θα βάλετε σε σωστή σειρά

http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-mousiki-a-st/d16-web/suburbs/index.htm
το μουσικό χωριό

https://www.youtube.com/watch?v=zWjwCGnFiuE&list=PL347F1F33BFE8AF9B&index=6&t=0s
το γράμμα Γ, γ όπου θα ψάξετε στο σπίτι σας να βρείτε αντικείμενα που αρχίζουν από αυτήν την φωνούλα και να τα φωτογραφίσετε. Γι προσπαθήστε να το ζωγραφίσετε ή να το ιχνογραφήσετε!

https://happycolor.app/
Είναι χώρος ζωγραφικής για μικρούς και για μεγάλους, θέλει κατέβασμα η εφαρμογή. Πατάτε το νούμερο από κάτω, το σχέδιο σκιάζεται και μετά πατάτε πάνω στις σκιάσεις και βγαίνει όποιο χρώμα έχετε πατήσει.
Όλη η εβδομάδα είναι δική σας να παίξετε , να φωτογραφίσετε, να ζωγραφίσετε , να χορέψετε , να διασκεδάσετε. Περιμένω τις εντυπώσεις σας όπως ποιο σας άρεσε περισσότερο και γιατί. Για να μου τα βάλετε σε μια σειρά ξεκινώντας από το 1 που δεν μου άρεσε , 2 μέτριο, 3 ωραίο, 4 πολύ ωραίο, 5 με ενθουσίασε.

Σας αγαπώ πολύ , φιλάκια πολλά πολλά!

































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου