Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΟΥ

Κι έρχεται η στιγμή για την ανταμοιβή των κόπων μου. Η ορκωμοσία του μεταπτυχιακού μου. Ενάμιση χρόνο να τρέχεις ν' ανταποκριθείς στα όποια καθήκοντά σου. Της εκπαιδευτικού, της μαμάς, της συζύγου, της νοικοκυράς , της φοιτήτριας, της λογοτέχνιδας κι ο κατάλογος μακρύς.
Να κυνηγάς τον χρόνο με το ρολόι  για να προλάβεις τις υποχρεώσεις σου. Κι εντάξει η δική μου η κούραση είναι δεδομένη. Των άλλων όμως; Πού ξαφνικά έπρεπε να συμφιλιωθούν με την ιδέα μιας μαμάς συζύγου φοιτήτριας;
Τους ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου. Διότι υπέμειναν μαζί μου και χαίρονται με τις δικές μου επιτυχίες.
Κι όπως εγώ ακούμπησα, άγγιξα και χάιδεψα τα όνειρά μου έτσι εύχομαι και για τους γιους μου και για τα παιδιά όλου του κόσμου, για τους μαθητές μου!
Να κυνηγούν τα όνειρά τους και να βάζουν στόχους υψηλούς και να παλεύουν γι' αυτούς. Τουλάχιστον θα έχουν προσπαθήσει.
Σημασία έχει το οποιοδήποτε ταξίδι στη ζωή μας κι όχι ο προορισμός.
Κι εγώ εύχομαι σε πολλά ταξίδια όμορφα και με ούριο άνεμο.

Καθομολόγηση και απονομή  των διπλωμάτων  του Μεταπτυχιακού Προγράμματος  στις 26 Φεβρουαρίου  2019 ,στην αίθουσα τελετών του Αμφιθέατρου του  Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Αναμνηστικές φωτογραφίες μου!










Με τους αγαπημένους μου ανθρώπους, τους γονείς μου και τον σύζυγό μου!


Ο σύζυγός μου που έδωσε αέρα στα φτερά μου για να πετάξω ψηλά! Το στήριγμά μου!





Με την αγαπημένη μου συνάδελφο και συνεργάτη καθ΄ όλη την φοιτητική μας πορεία, Μαρία!



Σας ευχαριστώ ολόψυχα!


5 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Νίκη,θέλω να σου εκφράσω τα ειλικρινή και πραγματικά θερμά συγχαρητήριά μου γι'αυτή την τόσο σημαντική σου επιτυχία❣Χαίρομαι κι εγώ μαζί σου🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Νέλλη! Κάθε καλό στη ζωή σου, κάθε επιτυχία, αγάπη κι ευτυχία.

      Διαγραφή
  2. Felicidades mil.
    Te deseo unas felices vacaciones para volver descansada el próximo curso.
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή