Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ

Kαι συνεχίζουμε με τα αποκριάτικια! Τα φύλλα εργασίας από ΕΔΩ (ευχαριστούμε πολύ Μίκα).

1. Κλόουν παζλ








2. Έτοιμοι για την αποκριά;
Φωνάζουμε ζήτω η αποκριά




3. Οι ζηλιάρηδες κλόουν μας
Η ιστορία από τα παιδιά:
<< Μια φορά κι έναν καιρό ο Κλόουν είδε έναν Αρλεκίνο και ζήλεψε πολύ την στολή του. Βαρέθηκε να φορά όλο την ίδια και την ίδια. Αποφάσισε να ντυθεί έτσι και άρχισε να πηγαίνει από μαγαζί σε μαγαζί να βρει την στολή αλλά δυστυχώς δεν βρήκε τίποτα. Λυπημένος ζήτησε βοήθεια από τους μικρούς μαθητές κι εκείνα πρόσχαρα και χαρούμενα του φώναξαν
- Εμείς θα σε βοηθήσουμε. Θα σου φτιάξουμε την στολή που ζητάς.


Κι έτσι κι έγινε. Χαρούμενος ο Κλοουναρλεκίνος μοίρασε κι αυτός χαρά και αγάπη στα παιδιά. Η επιθυμία του είχε πραγματοποιηθεί με τόσους καλούς φίλους. Κι έζησε αυτός καλά κι εμείς καλύτερα>>.






4. Παίρνω τον φίλο μου και ντυνόμαστε μασκαράδες
Η ιδέα από τις καλές μου  συναδέλφισσες  στο διαδίκτυο και την φίλη συνάδελφο Πόλυ! Σας ευχαριστώ πολύ !
Επιλέγουν τον φίλο τους και ντύνονται μασκαράδες. Αξιέπαινη  η προσπάθεια των παιδιών να γράψουν. Συγχαρητήρια μικρά μου!!!!

















5. Οι πιερότοι μας



6. Γινόμαστε βασιλιάδες 


Στολίζουν το στέμμα τους όπως θέλουν! 
Και έλειπαν αρκετοί βασιλιάδες σήμερα από το σχολείο !


7. Τι όμορφες βασιλοπούλες!!!
Αυτές είναι οι μοναδικές βασιλοπούλες στην τάξη μου. Τις έχω στα όπα όπα!!! Μη ζηλεύετε αγόρια!





8. Για να φάμε και να πιούμε και φυσικά να χορέψουμε!!!!!!!
Και το γλέντι άρχισε με ασταμάτητο φαγοπότι και χορό για μία ώρα!





Και του χρόνου μικρούλια μου!!!
Καλό καρναβάλι να ζήσετε!!
Καλή Καθαρή Δευτέρα!



2 σχόλια: