Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

ΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ



Ένα μικρό παιδί γράφει προς τους γονείς του:
  • Ξέρω ότι με αγαπάτε, αλλά θα ήθελα να με ξέρετε καλύτερα
  • Να με ακούτε και να με καταλαβαίνετε
  • Να με στηρίζετε  όταν σας χρειάζομαι
  • Να μην είστε τόσο υπερπροσταστευτικοί , κάποια πράγματα μπορώ να κάνω κι εγώ
  • Με στενοχωρεί όταν λέτε << όλα εξαρτώνται από τους βαθμούς μου>>
  • Μη φωνάζετε γιατί έτσι δεν με προστατεύετε, με θυμώνετε περισσότερο
  • Να με εμπιστεύεστε
  • Θέλω κατανόηση και σεβασμό
  • Θα ήθελα να μιλάμε περισσότερο για τα προβλήματά μου, αλλά δεν βρίσκω το θάρρος να σας πω τι με πειράζει επειδή φοβάμαι να μη θυμώσετε
  • Να μη με πιέζετε
  • Το μόνο που θέλω είναι να με αγαπάτε
<< Γιατί δεν καταλαβαίνεις τι σου λέω;
Γιατί δε μου έχεις εμπιστοσύνη;
Γιατί απαγορεύεις να κάνω αυτό που με χαλαρώνει;>>

<< Τα όρια είναι για το καλό μου, αλλά δεν τα αντέχω>>



2 σχόλια: