Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2016

XEIMΩΝΙΑΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ !


Μπορεί χιόνια να μην είδαμε αλλά τα παιδιά μου περιμένουν πως και πως ότι κάτι θα συμβεί και θα χιονίσει. Και επειδή κρυώσαμε για τα καλά , τι το καλύτερο να φέρουμε και το χειμώνα στην τάξη μας και να την στολίσουμε κιόλας. Κασκόλ, γάντια, σκούφοι, όλα έχουν την τιμητική τους αυτήν την κρύα εποχή. Η μέρα μας την Τρίτη που μας πέρασε ξεκίνησε με την ζωγραφιά της Αγγελικής.
<< Σου το αφιερώνω κυρία>>
<< Τι βλέπουμε εδώ;>>
<< Τον Άγιο Βασίλη , με το έλκηθρό του και το ελαφάκι του. Έχει έρθει στο σπίτι σου και το παιδάκι σου κοιμάται. Σας φέρνει δώρα. Έξω χιονίζει. Τις βλέπετε τις νιφάδες;>>.
Πώς να μη χαρώ; Πώς τα παιδιά να ξεχάσουν τον Άγιο Βασίλη και πώς να μην ζωγραφίσουν χαρακτηριστικά του χειμώνα; Και πώς να μην χαρώ για την αφιέρωση που μου έκανε;
Σε ευχαριστώ Αγγελικούλα.

\
Έτσι λοιπόν κι εμείς αποφασίσαμε να φτιάξουμε γάντια και σκουφιά, να τιμήσουμε τον χειμώνα με το κρύο του.




Σε λευκό χαρτόνι Α4 τα παιδιά το γεμίζουν με νερομπογιές, όπως θέλει ο καθένας.




Στο τέλος και αφού έχουν στεγνώσει , σχεδιάζουμε το πατρόν γαντιού πάνω στο ζωγραφισμένο χαρτί. Τα παιδιά το κόβουν και τα γάντια έτοιμα.


Ζήτησα από τα παιδιά με έναν μαρκαδόρο να κάνουν γραμμούλες πάνω στο γάντι τους, δηλ. να φτιάξουν το λάστιχο του γαντιού.

Τα βλέπετε ατομικά.












Στη συνέχεια χρησιμοποίησαν υλικά της τάξης μας για να φτιάξουν τους σκούφους.


Κόβουν άσπρο χαρτόνι σε σχήμα κύκλου για τη φούντα του σκούφου.


Χρησιμοποιούμε άσπρα χάρτινα πιάτα για σκούφο. Τα παιδιά στο κάτω μέρος κολλούν βαμβάκια πομ πομ για γούνα. Στολίζουν όπως θέλουν και έτοιμα.

Όλα μαζί.


Μερικά ατομικά ...



Στη συνέχεια σκέφτηκα να μην πετάξω το υπόλοιπο χρωματισμένο χαρτόνι για λόγους οικονομίας. Έτσι λοιπόν αποφασίσαμε τη δημιουργία ενός ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΕΙΛΙΝΟΥ.


Με μαύρη τέμπερα τα παιδιά ζωγραφίζουν δέντρα του χειμώνα που αρχίζει και βραδιάζει.



Στο τέλος κολλούν και το φεγγαράκι. Έτοιμα τα έργα τους.


















Την άλλη μέρα όμως, δεν μπορούσα να ακολουθήσω την ίδια διαδικασία για τα παιδιά που έλειπαν, αφού έτρεχαν άλλες δράσεις. Έτσι αποφάσισα να κάνουμε την ίδια διαδικασία αλλά αντίστροφα.



Σε λευκό χαρτόνι σχεδιάζουν με μαρκαδόρο γυμνά δέντρα.

Στη συνέχεια περνούν από πάνω νερομπογιές.


Κολλούν και το φεγγαράκι. 'Ετοιμα και σε πιο γρήγορο χρόνο.




Όλα μαζί



Και ο στολισμός της τάξης ολοκληρώθηκε.







7 σχόλια:

Blogging tips
}, 10);