Τρίτη, 21 Ιουλίου 2015

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ, Γ΄ ΜΕΡΟΣ

Η Ν, προνήπιο, ζωγράφισε για 14 συμμαθητές της( δεν κουράστηκε το χεράκι της;)

Εδώ έχουμε έναν <<δαχτυλογάμο>>, το παιδί ζωγράφισε πάνω σε γλωσσοπίεστρα τις φιγούρες.

Εδώ είναι ένας καθρέφτης.

Ένα καρδουλολουλουδόσπιτο ( στον Τάκη αρέσουν τα πολυσύλλαβα ουσιαστικά )

Ένα μπαλόνι 

Το μπαλόνι αυτό το φούσκωσε ο Τ. σιγά σιγά . Το έφερε από το σπίτι του, όμως μας είχε και μία έκπληξη..

Όταν το φούσκωσε και αφού το έστριψε πολλές φορές, όπως είδατε στην παραπάνω εικόνα, πήρε ένα μολύβι φρεσκοξημένο και μπροστά στα παιδιά το έσκασε. Απόλυτη σιγή στην τάξη.........

Μέσα είχε βάλει ένα πενηντάρικο (δεν πιστεύω να νομίσατε ότι είναι αληθινό).

Όμως είχε και άλλο μπαλόνι στην τσάντα του. Ήθελε να το φουσκώσει μόνος του. Μετά από αρκετές προσπάθειες τα κατάφερε. Το έδεσα και έπαιξαν με αυτό στην τάξη.

Ο φάκελος μέσα έχει ρόμβους

Ο Κ. , προνήπιο, ζωγράφισε και αυτός για τους φίλους του

Ο Γ. είχε μια άλλη ξεχωριστή ιδέα. Αυτά που κρατάει και τα κουνάει πάνω κάτω είναι......

φτερά.

<< Πόσα είναι όλα μαζί; Και αν θέλεις να τα μοιράσεις στους φίλους σου, σε πόσους φίλους θα τα μοιράσεις και από πόσα φτερά θα πάρει ο καθένας;)

Τα μοίρασε σε τρεις φίλους του και αυτοί πέταξαν σαν αληθινά πουλιά. 
Ήταν και το νέο τους παιχνίδι στο διάλειμμα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips
}, 10);