Τρίτη 12 Μαΐου 2015

ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ

Αν και η μέρα σήμερα είναι συννεφιασμένη για μένα ήταν πολύ πολύ όμορφη και γεμάτη κέφι. Τι πιο ωραίο τα παιδιά να έρχονται με χαρά και χαμόγελο στο σχολείο τους φέρνοντας λουλούδια για τη δασκάλα τους; Αυτό συνέβη και σήμερα κι ας πέρασε η Πρωτομαγιά. Ο Μάης βλέπετε είναι και ο μήνας των λουλουδιών.
Έτσι λοιπόν λουλούδια μου πρόσφεραν η Ν. , η Ε. και η Μ.




Μέχρι και η μπλούζα της Μ. είναι λουλουδιαστή.

Φανταστείτε την έκπληξή μου όταν η Ε. μου έφερε μια ζωγραφιά να μου τη δείξει. Αρχικά είδα αυτό......


Θα μου πείτε << Εντάξει, όμορφη ζωγραφιά, ωραία χρώματα>> όμως το νόημα θα το ανακαλύπτατε;

Εγώ αρχικά δεν το ανακάλυψα, έπρεπε να το ανοίξω και να μείνω άφωνη και στη συνέχεια να μη μπορώ να σταματήσω το γέλιο μου. Γέλιο χαράς; Ενθουσιασμού ( ως δασκάλα); 


Η μαθήτριά μου ήθελε να εκφράσει τα συναισθήματά της. Και τι πιο καλύτερο και ίσως ασφαλέστερο γι' αυτήν, να τα εκφράσει γραπτά. Αυτό που με ενθουσίασε ήταν η παραγωγή γραπτού λόγου για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους. Αισθάνθηκα πολύ όμορφα διότι μια καταπληκτική μαθήτρια θ' ακολουθήσει το δημοτικό!!!!!!!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου