Λόγω αυξημένου φόρτου εργασίας έχω καθυστερήσει αναρτήσεις μου. Θα τις πάρω με τη σειρά.
Ήρθε ο καιρός να μιλήσουμε με τα παιδιά για τα δικαιώματά τους, μια και ήρθε και το αντίστοιχο υλικό από τη UNICEF. Με τα παιδιά επεξεργαστήκαμε το φάκελο και κάναμε υποθέσεις για το τι ίσως περιέχει. Ενθουσιάστηκαν με το υλικό του φακέλου. Δημιουργήσαμε τον αντίστοιχο πίνακα δικαιωμάτων και ζητήθηκε να βρουν υλικό φωτογραφικό ή οτιδήποτε άλλο για να οργανωθούμε καλύτερα. Επίσης ζητήθηκε και κάποιο κουτί για να φτιάξουμε κι έναν κουμπαρά. Ανέτρεξαν στο υλικό της 28ης Οκτωβρίου , ( δεν είχα αναρτήσει το συγκεκριμένο υλικό) , και ξαναθυμήθηκαν τι είχαν ζωγραφίσει τότε και γιατί. Φυσικά το θέμα ήταν η αντίθετη έννοια ΠΟΛΕΜΟΣ - ΕΙΡΗΝΗ. Ξανασυζήσαμε το παραμύθι που είχαμε διαβάσει << Ειρήνη >> της Ζαραμπούκα των εκδόσεων ΚΕΔΡΟΣ.
Τα παιδιά ανέφεραν και τους πολέμους που εξακολουθούν να γίνονται και τώρα στον πλανήτη μας. Είδαν και αντίστοιχο υλικό. Έβγαλαν το συμπέρασμα ότι όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται ΕΙΡΗΝΗ, όχι ΠΟΛΕΜΟ και μίλησαν για τις συνέπειες του πολέμου. Συνειδητοποίησαν τι είναι η UNICEF και ότι βοηθάει αυτά τα παιδιά. Ανακάλυψαν και άλλα δικαιώματα των παιδιών. Τα καταγράψαμε σε χαρτί για να ανατρέχουμε σε αυτά όποτε είναι δυνατόν. Συζητήσαμε για το φωτογραφικό υλικό και επειδή έφεραν αρκετά κουτιά, αποφασίσαμε , ως δημοκρατικά παιδιά , να ψηφίσουμε ποιο κουτί θέλουμε για κουμπαρά. Τα παιδιά ψήφισαν και κατέγραψαν τις ψήφους τους.
Ήρθε ο καιρός να μιλήσουμε με τα παιδιά για τα δικαιώματά τους, μια και ήρθε και το αντίστοιχο υλικό από τη UNICEF. Με τα παιδιά επεξεργαστήκαμε το φάκελο και κάναμε υποθέσεις για το τι ίσως περιέχει. Ενθουσιάστηκαν με το υλικό του φακέλου. Δημιουργήσαμε τον αντίστοιχο πίνακα δικαιωμάτων και ζητήθηκε να βρουν υλικό φωτογραφικό ή οτιδήποτε άλλο για να οργανωθούμε καλύτερα. Επίσης ζητήθηκε και κάποιο κουτί για να φτιάξουμε κι έναν κουμπαρά. Ανέτρεξαν στο υλικό της 28ης Οκτωβρίου , ( δεν είχα αναρτήσει το συγκεκριμένο υλικό) , και ξαναθυμήθηκαν τι είχαν ζωγραφίσει τότε και γιατί. Φυσικά το θέμα ήταν η αντίθετη έννοια ΠΟΛΕΜΟΣ - ΕΙΡΗΝΗ. Ξανασυζήσαμε το παραμύθι που είχαμε διαβάσει << Ειρήνη >> της Ζαραμπούκα των εκδόσεων ΚΕΔΡΟΣ.
Εδώ είναι οι ζωγραφιές των παιδιών.
Τα παιδιά ανέφεραν και τους πολέμους που εξακολουθούν να γίνονται και τώρα στον πλανήτη μας. Είδαν και αντίστοιχο υλικό. Έβγαλαν το συμπέρασμα ότι όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται ΕΙΡΗΝΗ, όχι ΠΟΛΕΜΟ και μίλησαν για τις συνέπειες του πολέμου. Συνειδητοποίησαν τι είναι η UNICEF και ότι βοηθάει αυτά τα παιδιά. Ανακάλυψαν και άλλα δικαιώματα των παιδιών. Τα καταγράψαμε σε χαρτί για να ανατρέχουμε σε αυτά όποτε είναι δυνατόν. Συζητήσαμε για το φωτογραφικό υλικό και επειδή έφεραν αρκετά κουτιά, αποφασίσαμε , ως δημοκρατικά παιδιά , να ψηφίσουμε ποιο κουτί θέλουμε για κουμπαρά. Τα παιδιά ψήφισαν και κατέγραψαν τις ψήφους τους.
Εδώ είναι κάποιο από το υλικό των παιδιών
Ετοιμαζόμαστε για ψηφοφορία...
Γίνεται η καταγραφή και βρίσκουν ποιο κουτί θα γίνει ο κουμπαράς τους.
Ώρα να στολίσουμε τον κουμπαρά.......
Το αποτέλεσμα.....
Θα συνεχίσουμε και σε επόμενες δράσεις............
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ μου άρεσε ο κουμπαράς σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστούμε Δανάη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραίες οι δράσεις σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ Βιβή!
ΑπάντησηΔιαγραφή