Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

ΣΩΣΤΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ




Για τους μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου ακολουθούν συμβουλές σωστής μελέτης:


1.       Επιλέγω έναν όσο γίνεται πιο ήσυχο χώρο με σωστό φωτισμό ( χωρίς τηλεόραση).
2.       ΚΛΕΙΝΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ (απενεργοποίηση).
3.       Διαβάζω στο γραφείο ( ΟΧΙ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ/Η) , φροντίζοντας να έχω τη σωστή σωματική στάση.
4.       Μια πολύ καλή συνήθεια : ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ, ΚΡΑΤΑΩ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ.
5.       Όταν μελετώ στο σπίτι, έχω πάντα δίπλα μου ΧΑΡΤΙ, ΜΟΛΥΒΙ και  STABILO.
n  Yπογραμμίζω τις λέξεις κλειδιά με το Stabilo.
n  Αντιγράφω στο χαρτί τις καινούργιες έννοιες και ορισμούς.
n  Φτιάχνω και χρησιμοποιώ σχεδιαγράμματα.
n  Διαβάζω τις σημειώσεις που κράτησα στο σχολείο.
6.       Αν κάποια καινούρια λέξη με δυσκολεύει …….. την κολλάω στον τοίχο!
7.       Όταν τελειώσω μια εργασία ή μια άσκηση, ρίχνω πάντα μια δεύτερη ματιά.
8.       Πριν πάω για ποδόσφαιρο και πριν ανοίξω πάλι το PC, διαβάζω το πρόγραμμα της επομένης μέρας και φτιάχνω την τσάντα μου ( ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΡΚΕΙ 3 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΠΕΛΑΔΕΣ……).
9.       Φροντίζω να διατηρώ το χώρο μου τακτικό και καθαρό.
10.   Τρέφομαι σωστά ( ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΚΡΟΥΑΣΑΝ!) .

11.   ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 8 ΩΡΕΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου