Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ;

Η δράση αυτή ξεκίνησε ως μια συνηθισμένη ρουτίνα προς το τέλος της σχολικής χρονιάς , όταν όλοι τρέχουμε να προλάβουμε και να ολοκληρώσουμε του κόσμου τις δουλειές μας. Βέβαια καθ' όλη τη διάρκεια της  χρονιάς ασχοληθήκαμε στο σχολείο και μ' ένα πολιτιστικό πρόγραμμα γνωρίζοντας τα νησιά της Ελλάδας. Τα παιδιά είχαν ήδη μάθει πολλά. Κάποιο παιδί μου ζήτησε μια καλοκαιρινή ζωγραφιά και επειδή ήμουν πολύ - πολύ απασχολημένη, βρήκα αυτό το φύλλο εργασίας μ' ένα καράβι. Τους είπα αν τους αρέσει και μου απάντησαν πως << ναι>>. Όμως ενώ περίμενα πως απλά θα το ζωγράφιζαν και τίποτε άλλο , ξαφνικά ένα παιδί μου ανακοίνωσε ότι τελείωσε το καράβι του και πάει στη Μύκονο. Τα άλλα παιδιά αποφάσισαν μόνα τους να κάνουν το ίδιο, μια και τα σχολεία σε λίγο θα έκλειναν και θα πήγαιναν διακοπές. Ενθουσιάστηκα διότι όλα ,( νήπια και προνήπια), έγραφαν τον προορισμό τους. Κάποια δήλωσαν και στεριά αλλά δε στενοχωρήθηκα καθ' όλου. Κοιτάζοντας το αρχείο μου βρήκα κι άλλα θέματα που δεν έχω αναρτήσει και σας υπόσχομαι ότι θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία. Πάρτε μια γεύση από τα ταξίδια των παιδιών.






















2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Είναι πράγματα που όλες/οι κάνουμε στην τάξη. Άλλοτε δίνουμε σημασία και άλλοτε όχι. Πάντως εξακολουθώ να λέω ότι είσαι γλυκιά. Αν ήμασταν κοντά θα σε είχα καλέσει για καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή