Στη συνάντηση αυτή τέθηκε στα
παιδιά ένας προβληματισμός που έπρεπε να προτείνουν κάποια λύση. Απαιτούνταν
δηλ. ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
Στην ιστορία μας , μέσα σε μια
λιμνούλα υπήρχε ένα ψαράκι, ( τα παιδιά το ονόμασαν μελισσόψαρο και το
ζωγράφισαν όπως ήθελε το καθένα) ,που δεν το πρόσεχε κανείς γιατί περνούσε
απαρατήρητο. Παρ’ όλο που ήθελε την αγάπη , την φροντίδα, τη φιλία κανείς δεν
τους τις έδινε ,γιατί κανείς δεν το πρόσεχε και κάθε μέρα πέρναγε απαρατήρητο.
Το ερώτημα
που τέθηκε ήταν το εξής: Τι θα μπορούσε να κάνει το αθέατο ψαράκι ώστε να γίνει
αντιληπτό, να το αγαπήσει κάποιος κάτοικος της λίμνης και να γίνει φίλος του;
Οι απαντήσεις
έπρεπε να ήταν διαφορετικές και όσο το δυνατόν πρωτότυπες.
ΧΡΗΣΤΟΣ:
Να πάει να μιλήσει στα ψαράκια και να τους ζητήσει να παίξει μαζί τους και να
γίνουν φίλοι. Να τους κάνει μαγικά και θαλάσσια τατουάζ.
ΖΩΗ :
Να κάνει μπάνιο κάθε μέρα για να’ ναι καθαρό και να το προσέξουν όλα τα
ψαράκια.
ΕΥΑ :
Ν’ αγοράσει καινούριο παζλ και να καλέσει τα ψάρια να το συναρμολογήσουν.
Να τους πει ότι κάνει πάρτι και
ότι τους καλεί στο σπίτι του.
ΜΑΡΙΑΝΝΑ :
Να πάρει μια μπάλα και να ζητήσει από τα άλλα ψαράκια να παίξουνε.
ΜΑΡΙΑ :
Να τραγουδήσει για τα ψαράκια και να γράψει ευχούλες γι’ αυτά.
ΛΟΥΚΑΣ :
Να τους τραβήξει φωτογραφία και να φτιάξει μια έκθεση φωτογραφίας και να
καλέσει τα ψάρια να τη δουν.
ΣΟΦΙΑ :
Να τους ζωγραφίσει και να τους κάνει δώρο σταυρούς για να προστατεύονται.
ΝΙΚΗΤΑΣ :
Να παίξει κρυφτό με τα άλλα ψαράκια.
ΜΑΝΩΛΗΣ :
Να προσφέρει στα ψαράκια θαλασσοβιβλία για να τα διαβάσουν.
ΤΑΚΗΣ :
Να προσφέρει θαλασσολουλούδια στα ψαράκια.
ΑΓΓΕΛΟΣ – ΜΑΝΩΛΗΣ: Να
πετάξει βεγγαλικά για να τα θαυμάσουν και να χαρούν όλα τα ψαράκια.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ Μαράκι μου!
ΑπάντησηΔιαγραφή