Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΤΟ ΜΕΛΙΣΣΟΨΑΡΟ

Στη συνάντηση αυτή τέθηκε στα παιδιά ένας προβληματισμός που έπρεπε να προτείνουν κάποια λύση. Απαιτούνταν δηλ. ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
Στην ιστορία μας , μέσα σε μια λιμνούλα υπήρχε ένα ψαράκι, ( τα παιδιά το ονόμασαν μελισσόψαρο και το ζωγράφισαν όπως ήθελε το καθένα) ,που δεν το πρόσεχε κανείς γιατί περνούσε απαρατήρητο. Παρ’ όλο που ήθελε την αγάπη , την φροντίδα, τη φιλία κανείς δεν τους τις έδινε ,γιατί κανείς δεν το πρόσεχε και κάθε μέρα πέρναγε απαρατήρητο.
Το ερώτημα που τέθηκε ήταν το εξής: Τι θα μπορούσε να κάνει το αθέατο ψαράκι ώστε να γίνει αντιληπτό, να το αγαπήσει κάποιος κάτοικος της λίμνης και να γίνει φίλος του;
Οι απαντήσεις έπρεπε να ήταν διαφορετικές και όσο το δυνατόν πρωτότυπες.
ΧΡΗΣΤΟΣ: Να πάει να μιλήσει στα ψαράκια και να τους ζητήσει να παίξει μαζί τους και να γίνουν φίλοι. Να τους κάνει μαγικά και θαλάσσια τατουάζ.
ΖΩΗ : Να κάνει μπάνιο κάθε μέρα για να’ ναι καθαρό και να το προσέξουν όλα τα ψαράκια.
ΕΥΑ : Ν’ αγοράσει καινούριο παζλ και να καλέσει τα ψάρια να το συναρμολογήσουν.
Να τους πει ότι κάνει πάρτι και ότι τους καλεί στο σπίτι του.
ΜΑΡΙΑΝΝΑ : Να πάρει μια μπάλα και να ζητήσει από τα άλλα ψαράκια να παίξουνε.
ΜΑΡΙΑ : Να τραγουδήσει για τα ψαράκια και να γράψει ευχούλες γι’ αυτά.
ΛΟΥΚΑΣ : Να τους τραβήξει φωτογραφία και να φτιάξει μια έκθεση φωτογραφίας και να καλέσει τα ψάρια να τη δουν.
ΣΟΦΙΑ : Να τους ζωγραφίσει και να τους κάνει δώρο σταυρούς για να προστατεύονται.
ΝΙΚΗΤΑΣ : Να παίξει κρυφτό με τα άλλα ψαράκια.
ΜΑΝΩΛΗΣ : Να προσφέρει στα ψαράκια θαλασσοβιβλία για να τα διαβάσουν.
ΤΑΚΗΣ : Να προσφέρει θαλασσολουλούδια στα ψαράκια.
ΑΓΓΕΛΟΣ – ΜΑΝΩΛΗΣ: Να πετάξει βεγγαλικά για να τα θαυμάσουν και να χαρούν όλα τα ψαράκια.


Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν , όπως φαντάστηκαν το ψαράκι τους.












2 σχόλια: