Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ

Με τα παιδιά συζητήσαμε τι γιορτάζουμε την Καθαρή Δευτέρα, γιατί λέγεται έτσι, τι τρώμε αλλά και τι πετάμε ψηλά στον ουρανό που μας δίνει τόσο χαρά. Είδαμε στο You Tube το παραμύθι << φύσα αεράκι, φύσα >> και στη συνέχεια το δραματοποιήσαμε. Φυσικά πολλά παιδιά είχαν χάσει τον χαρταετό τους και έτσι τους δόθηκε η ευκαιρία να εκφράσουν το συναίσθημά τους.
Στη συνέχεια άκουσαν το <<Θαλασσογραφία>> του Σαββόπουλου και το χωρίσαμε σε 4 μουσικά ακούσματα: ηρεμία, αγωνία, χαρά, ηρεμία. Τα παιδιά έγιναν χαρταετοί και ανταποκρίθηκαν στους ήχους του τραγουδιού.

Στο τέλος έφτιαξαν το δικό τους χαρταετό. Άραγε πού ταξίδεψε ο χαρταετός τους και τι είδαν εκεί που πήγαν;


  Ο χαρταετός μου είδε την οικογένειά μου

 Ο χαρταετός μου μας είδε στην εξοχή. Ο μπαμπάς ήταν στη δουλειά.

 Ο χαρταετός μου μας είδε σ' ένα λιβάδι που πήγαμε να παίξουμε.

 Ο χαρταετός μου είδε εμένα και τον μπαμπά μου να είμαστε στο βουνό.

 Ο χαρταετός μας μας βλέπει από την Ερέτρια.

 Ο χαρταετός μου βλέπει εμένα, τον Έρικ.

 Ο χαρταετός μου βλέπει εμένα και το μπαμπά μου στη θάλασσα.

 Ο χαρταετός μου βλέπει την οικογένειά μου και χαίρεται.

 Ο χαρταετός μου έχει πάει στην Αγγλία.

 Ο χαρταετός μου είναι σε βουνό και βλέπει εμένα και τη μαμά μου.

 Ο χαρταετός μου παρατηρεί τους ανθρώπους στην εξοχή.

 Ο χαρταετός μου είναι στο δάσος . Εκεί τον βρήκαμε.

 Ο χαρταετός μου είναι σ' ένα χωριό και βλέπει δεντράκια και ανθρώπους.

 Ο χαρταετός μου είναι στον ουρανό με πολλούς άλλους. Ο ουρανός είναι συννεφιασμένος.

 Ο χαρταετός μου είναι κρυμμένος στα σύννεφα κι εμείς στενοχωρηθήκαμε που δεν τον βλέπαμε.

 Ο χαρταετός μου έφυγε μακριά επειδή τον πήρε ο αέρας κι εμείς στενοχωρηθήκαμε.

 Ο χαρταετός μου είναι κοντά στο σπίτι μου και βλέπει την αυλή μας.

 Ο χαρταετός μου βλέπει εμένα στην εξοχή.

 Ο χαρταετός μου είναι ψηλά στον ουρανό και μας βλέπει από το βουνό. Ο μπαμπάς μου είναι στη δουλειά.

 Είμαστε στο χωριό μας και ο χαρταετός είναι ψηλά με τα πουλιά και βλέπει το χωριό μου.

Ο χαρταετός μου βλέπει σπίτια του χωριού.

Ένα ένα το κάθε παιδί έπαιρνε ένα χαρταετό και περιέγραφε τους φόβους του. Τότε τίναζε ψηλά το χαρταετό και τα υπόλοιπα παιδιά φύσαγαν απαλά για να φύγει ο φόβος ψηλά και μακριά.



Εύχομαι σε όλους Καλή Σαρακοστή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου