Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2013

ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΓΡΑΜΜΟΥΛΕΣ

Τα παιδιά, ανά ομάδες, πήραν λευκά χαρτιά Α4 , από ένα χάρακα και μαρκαδόρους. Στόχος ήταν να προσπαθήσουν να φτιάξουν και γραμμές, πιο διαφορετικές από τις συνηθισμένες. Δημιούργησαν ζωγραφιές με γραμμές,  σε διάφορα χρώματα που χάραξαν στο χαρτί με το χάρακα, προς όλες τις κατευθύνσεις . Γέμισαν τις τεμνόμενες γραμμές με






 χρώματα. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με το αποτέλεσμα της εργασίας τους. Ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό και έξω από τα συνηθισμένα. Βέβαια δεν περίμενα κι εγώ, έμπνευση της στιγμής αφού στην προγραφή ήδη κάναμε γραμμούλες, ότι το αποτέλεσμα θα χαροποιούσε τα παιδιά και δεν τράβηξα εξαρχής φωτογραφίες. Κάποιο νήπιο, στο σπίτι του, πήρε τα τρίγωνα του αδερφού του κι έφτιαξε ένα τεράστιο αστέρι. Αυτό χρησιμοποιήθηκε ως επέκταση αφού παρατηρήσαμε το σχήμα του και από ποια άλλα σχήματα αποτελούνταν, μετρήσαμε  πόσα τρίγωνα υπήρχαν σ' αυτό το αστέρι  και ποια χρώματα είχε. Μάλιστα, αποφασίσαμε μετά από όλες αυτές τις δράσεις ,να δούμε έργα ζωγράφων που εκφράζονται στους πίνακές τους με σχήματα, όπως των Picaso, Montrian, Clee και Candinsky.Επομένως, αποφασίσαμε να φτιάξουμε στην πορεία , κατά τη διάρκεια επεξεργασίας των γεωμετρικών σχημάτων, μαγικούς πίνακες , με χρώματα και διάφορα σχήματα. Όταν το ολοκληρώσουμε θα το αναρτήσω. Επί του παρόντος, δείτε το αποτέλεσμα της αρχικής δραστηριότητας που ξεπέρασε τις προσδοκίες μας.

2 σχόλια:

Blogging tips
}, 10);