Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΒΡΑΒΕΙΟΥ BLOGUERO

Με χαρά παρέλαβα από την Ισπανίδα  συνάδελφό μου Blanca Lafarga  και το ιστολόγιό της  http://escueladeblanca.blogspot.gr  βραβείο φιλίας, ανταλλαγής εμπειριών, εργασίας και δημιουργικότητας.
Blanca σε ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι να συνεχίζεις επάξια το έργο της προσφοράς και της αγάπης προς τα παιδιά και προς τους συναδέλφους σου!


Οι κανόνες είναι απλοί:
  1. Ευχαριστείτε αυτόν που σας πρότεινε.
  2. Προσδιορίστε 10 ιστολόγια.
  3. Επικοινωνήστε με τα οριζόμενα blogs, ώστε να γνωρίζουν ότι τους δώσατε το βραβείο.
Μοιράζομαι το βραβείο με τους κατόχους  των παρακάτω  BLOGS:











11 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Νίκη μου και σε ευχαριστώ πολύ που επέλεξες το Blog μου .Είναι το πρώτο μου βραβείο και θα ήθελα να με ενημερώσεις αν πρέπει να κάνω και κάτι άλλο απο αυτά που γράφεις παραπάνω......... Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τίποτε περισσότερο Γεωργία. Θα κάνεις σχετική ανάρτηση, θα αποθηκεύσεις το βραβείο και θα επιλέξεις 10 blogs. Και σε περισσότερα βραβεία Γεωργία και πάντα επιτυχίες! Μαζί με ανταλλαγή εμπειριών γινόμαστε πιο χρήσιμες στο επάγγελμά μας! Κι εγώ σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Y te mereces mucho. Eres una fuente de inspiración para mí. Gracias a ti, muchos colegas han disfrutado el premio. Muchas gracias ¡Amigos!

      Διαγραφή
  5. χίλια ευχαριστώ Νίκη μου!!!Το ξέρεις ότι είσαι μια από τις αγαπημένες blogger!!!καλή δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή