Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΜΟΥ

Ώρα για να περάσετε στο σαλόνι ομορφιάς μου. Ναι, καλά καταλάβατε ........σαλόνι ομορφιάς.
Πρωταγωνίστρια: η συντάκτρια!
Σχεδιαστές μόδας: οι μαθητές και μαθήτριες της τάξης μου!
Χώρος : η τάξη μου και το σπίτι μου φυσικά!
Σκοπός: να γίνω ακόμα πιο όμορφη!

Δεν περίμενα ποτέ τα παιδιά να δείξουν τόσο αυθόρμητο ενδιαφέρον στο να μου προσφέρουν ενδυματολογικές επιλογές , συνοδευόμενες με τα ανάλογα αξεσουάρ!
Να τα ενέπνευσα;
Δεν το γνωρίζω. Γνωρίζω όμως ότι κινητοποιήθηκε η φαντασία τους, η δημιουργικότητά τους, ο σχεδιασμός τους, η αντιληπτική τους ικανότητα, η απεικόνισή τους, η αγάπη τους , η λεπτή τους και αδρή τους κινητικότητα, το μεράκι τους και η αστείρευτη ενέργειά τους για κάνουν χαρούμενη την πρωταγωνίστρια , δηλαδή : εμένα.
Μία ανάρτηση αποκλειστικά αφιερωμένη για μένα από τους μικρούς μου μαθητές.
Απολαύστε την!

Τα φορέματά μου


Η πίσω πλευρά




Η μπλούζα μου



Οι μπότες μου


Τσάντες και τσαντάκια
Πρωινά , απογευματινά , βραδινά






Τι κρύβει ο φάκελος;


Τσαντάκι φυσικά!




Και άλλες τσάντες....... πολλές τσάντες!











τσαντάκι βραδινό


Για να συμπληρώσουμε ένα όμορφο σύνολο απαραίτητα είναι και τα αξεσουάρ!!!!!

Βραχιόλια





Κολλιέ


Δαχτυλίδι


Και πώς φαντάζονται την κυρία τους;


Καραόκε........... η κ. Νίκη κρατά το μικρόφωνό της και τραγουδά!!!


Κι εγώ δεν έχω να πω στους μικρούς αυτούς σχεδιαστές παρά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!

Για την αγάπη τους, τον θαυμασμό τους, την εκτίμησή τους και τον σεβασμό τους!
Όλα αμοιβαία μικρά μου πλασματάκια!!!!!!






2 σχόλια: