Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

ΠΑΣΧΑ , ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΣΧΑ........

Αφού τα παιδιά έκφρασαν τις απόψεις τους για το Πάσχα και αφού στην πορεία έμαθαν για τη ζωή και τα πάθη του Χριστού , προχωρήσαμε σε διάφορες δραστηριότητες προκειμένου να αναδυθούν οι γνώσεις τους και τα βιώματά τους και προκειμένου να χαρούν με εικαστικές δημιουργίες!
Ακολουθούν μερικές δράσεις!

Α. ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

Οι απουσίες των παιδιών αρκετές λόγω ιώσεων!

πριν                                        μετά



















Β. ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ











Γ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΔΡΑΚΙ





Δ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΡΤΑΣ






Ε. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟΥ ΚΑΛΑΘΙΟΥ





ΣΤ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΤΟΥΛΑΣ




Ζ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΜΠΙΛΕ
από την κ. Κυριακή





Η. ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ






Θ. ΕΝΝΟΙΕΣ : ΜΙΚΡΟ ,ΜΕΣΑΙΟ, ΜΕΓΑΛΟ






Ι. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΝ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ





Εδώ είναι μία κάρτα του Κωνσταντίνου. Στο μπροστινό μέρος ένα αβγό.


Στο πίσω μέρος ένα κοτοπουλάκι : Κουράστηκα να το φτιάξω, μου είπε.


Μέσα η αφιέρωση : Καλό Πάσχα κυρία Νίκη. Σας αγαπώ πολύ όταν δε μαλώνετε τα παιδιά γιατί δεν κάνουν σκανταλιές . Μου αρέσουν οι πασχαλιάτικες εργασίες!!! 




Για να φτιαχτεί το λουλούδι η Ιωάννα χρησιμοποίησε 4 φύλλα Α4



Και η Αιμιλία κολλάζ με πασχαλίτσα , εμπνευσμένη από την κάρτα.


Κι εγώ να ευχηθώ στους γονείς και στα καταπληκτικά αυτά παιδιά :


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
με υγεία , χαρά , ειρήνη και ευτυχία!!!!!!!!!!!!!!









12 σχόλια:

  1. Πόσο δημιουργικά τα παιδάκια σου! Αλλά και οι οργανωμένες κατασκευές φοβερές!! Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βιβή μου!!! Τα χάρηκαν όλα, είναι γεγονός. Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση !!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Καλο Πασχα Νικακι μου!
    Με αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόπη μου , καλή μου εσύ!!Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα,με υγεία και αγάπη!

      Διαγραφή
  3. Καλό Πάσχα κορίτσι μου, με υγεία και δύναμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου , όμορφη η ευχή σου! Δύναμη, την χρειάζομαι! Καλή ξεκούραση Μαράκι! Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση, Νίκη!!! Μπράβο στα παιδάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Χρύσα μου!!! Μπράβο και σε σένα και σε ότι δημιουργείτε. Καλό Πάσχα με υγεία και Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  5. Σπουδαία προσπάθεια, που ανεβαζει σε υψηλό βάθρο την εκπαίδευση,χάρις σ εσένα και όλους όσους "προσφερονται" σαν εσένα!!!!!
    Σας οφείλουμε πολλά!
    Κρατάτε γερά !!
    Συγχαρητήρια Νίκη 👒!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σοφία!!! Πολύ ενθαρρυντικά τα λόγια σου! Μας βοηθάς να συνεχίζουμε το έργο μας ! Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή