Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

KAΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΜΟΥ ΖΕΣΤΟ

Επιτέλους, μετά από τόσο καύσωνα που αντιμετώπισα στην Αθήνα, ήρθε η στιγμή .......... οι φατσούλες , όμορφες και γλυκές να ΚΛΕΙΣΟΥΝ για διακοπές.
 Στην καρδιά μου κρατάω τα ζεστά λογάκια των παιδιών και την προσμονή για άλλα από τη νέα σχολική χρονιά.




Και για να χαλαρώσετε, ακούστε αυτό το όμορφο καλοκαιρινό τραγουδάκι. Διότι το καλοκαίρι συνεχίζεται......


\

Και η ευχή μου ......
Χαρείτε την κάθε στιγμή διότι είναι ανεπανάληπτη και μοναδική.
Αφήστε τις έγνοιες για λίγο πίσω και ταξιδέψτε με τα <<μάτια>> σας και την ψυχή σας, στις ομορφιές της φύσης και της ζωής.
Καλό και δροσερό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!!!!!!!!!



5 σχόλια:

  1. Άντε καιρός ήταν Νίκη μου.Καλά να περάσεις με την οικογένεια σου! Να χαρείς τις ομορφιές της φύσης και να απολαύσεις τις διακοπές σου! Ρίξε καμιά βουτιά και για μας που μείναμε πίσω.... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Σταματούλα! Θα σε θυμάμαι και θα λέω άλλη μια βουτιά για τη συνάδελφό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ΄ευχαριστώωωωωωωωωωω είσαι πολύ καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή